Име: | СИДИРАМА / SIDIRAMA |
Адрес: | София, ул. Камен Андреев 24 /сграда Метални Конструкции/ ет.8, офис 813 |
Телефони: | |
Факс: | |
Уеб сайт: | http://sidirama.com |
E-mail: | |
Отрасъл: | Строителен контрол и проектантска дейност |
Дейност: | Управление на инвестиционни проекти; Технически контрол, строителен надзор, консултантски услуги в строителството. |
Ключови думи: | консултантски услуги в областта на строителството, консултантски услуги, проектиране, строителство, независим строителен надзор |
СИДИРАМА ООД е създадена през 1995г. като семейно дружество с ограничена отговорност със 100 % частен капитал с основен предмет на дейност – консултантски услуги в областта на строителството, независим строителен надзор в проектирането и строителството, управление на инвестиционни проекти, изготвяне на тръжни книжа и провеждане на конкурси за избор на главен изпълнител, респ. изпълнители при спазване изискванията на FIDIC, узаконяване на незаконни обекти, промяна предназначението на обекти.
Фирмата е лицензирана да упражнява независим строителен надзор в проектирането и строителството още през месец септември 1999г. и съответно прелицензирана, като Консултант по ЗУТ от 10.06.2004г.- Лиценз № 000055 издаден от Министерство на регионалното развитие и благоустройството и продължен до 10.06.2014г. Фирмата се представлява от инж. Симеон Йорданов Александров-управител.
Фирмата разполага с висококвалифициран екип от инженери в областта на строителството, които ползуват успешно всички утвърдени програмни продукти в областта на строителството. В дружеството работят 42-ма специалисти – инженери по различните специалности в строителството, които са ситуирани в гр. София, гр. Варна, гр. Смолян, гр.Банско, гр.Бургас, което позволява на дружеството да поема обекти в различни части на страната. При необходимост фирмата привлича допълнителни специалисти от Висш Институт по архитектура и строителство – гр. София и от Научно-изследователския строителен институт – гр. София.
Основния девиз на фирмата е Коректност, качество и лоялност към клиента, който се доказва с редицата положителни референции, получени от дружеството в периода на своята работа.